Studentifrande i helgen x2!

Fredag: Jobbade mellan 07oo-15:45 sen hem och göra sig iordning till studentfirande. Killens nästkusin tog nämligen studenten :) Käkade gott och jag var nykter eftersom jag skulle upp och jobba på Lördagen. Killen och resten av folket som var där drog sedan ner till HanöHus och festade vidare då jag bara var hemma för mig själv och hade det helt okej faktiskt.

Framåt 05oo kom de inklampandes och väkte mig såklart. Fatta om jag blev sur, haha :P (skulle trots allt upp och jobba förmiddag)


Lördag: Det var sisådär väder och jag drog och jobbade några timmar! Hem igen och bara ta det lugnt för sedan på kvällen var det utterligare ett studentfirande för min del. Fast jag somnade och vaknade vid 15oo. Oppps hade inte köpt någon studentpresent innan och hade inte tid då heller för trött var jag, killen hade polare här och jag behövde göra mig iordning.

Fick sjuts av Jimmy (som skulle vara nykter) till Dennis (killen som tog studenten) och där var det mycket folk. Käkade riktigt god mat och det börjades korkas upp i alla möjliga dess slag av dricka :P Jag tog också några cider trots jag skulle jobba. Framåt 22oo tiden drog alla gamlingarna hem :P och vi ungdomar fortsatte att festa. Det blev ett jäkla ös och vi hade skit kul :) Tack för inbjudan <3


Söndag: Eftersom min helg hade varit aktiv så tog vi det bara lugnt i Söndags. Jag somnade dock och när jag vaknade runt 17oo tiden höll killen på att förbereda grillen. Det blev grillat med god sallad, strips, vin och massa mys. Sen la vi oss på soffan och glodde tv.


Riktigt skön helt för min del och tack alla för de trevliga kvällarna. Det måste absolut göras om :)
Peace! ♥

Här kommer lite bilder från Dennis studentfest. Enjoy :P


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0