Solstrålar ♥

God morgon solstrålar! :)

Har ni sovit gott inatt?? Det har inte jag, inte inatt heller, haha :D Men det är ju pga Mani ♥ Han har legat mellan mig och killen hela natten, eller ja hos mig rättaresagt tihihi :) Han älskar sin mami ;)

Vad har dagen att erbjuda tro? Det är underbart fint väder fast lite blåsigt idag. Men kan vara skönt om det blir lika varmt som igår. Det var sjuuukt varmt igår. Va ute hela dagen och gick in vid 17oo tiden då det blev för jävla varmt, haha :P Det kallar jag SOMMAR!

Sjutsade killen till jobbet imorse (han frågade så snällt ;P) så det kunde jag väll göra. Lämnade Mani själv i ca 10 min och när jag kommer hem gnäller han som faan och vill inte lämna min famn när jag väll tog upp honom. Stackare. Inte lämna honom själv fler gånger! Dumma Maya, haha :D

Ikväll blir det Bma besökande. Ska nämligen till mami och papi. Mormor och morfar kommer också vara där och de har inte träffat Mani ännu (vet inte om de vet att jag skaffat hund) så det ska bli kul att se deras miner :) Hoppas de blir glada för min skull ♥

Mani ligger just nu i mitt knä och sover. Imorse när vi vaknade var han sååå busig. Fick säga till Honeybubblan att lugna sig (då hon lätt kan lägga en tass eller trampa på lillen när de leker) Åååå de var så söta. Hoppas de kommer bra överens i sommar och i framtiden :) Sindra bryr sig inte specielt (hon som alltid fräser åt alla) Luktar gärna på mani och närmar sig till skillnad från Silver. Han är livrädd, haha :D Han vågar knappt gå in :S


Silver och Sindra ♥


Honey ♥


Armani ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0