Pissväder!

Fan vad det har regnat och jag blir så sjukt trött på detta nu. Helt seriöst, hur kul kan det vara om det ska regna imorgon när det är midsommar och allt?? Folk har ju planerat att vara ute och grilla, äta sommarmat osv och inte under tak. Men som sagt, det set ut att bli att man får sitta inne och festa till det istället.

Min åsikt när deet gäller om vädret på midsommar tycker JAG det ska vara strålande solsken och riktigt fint väder. Danska kring midsommarstången och ha krans på huvudet, tihihi :) Att sitta inne är inget kul och dessutom blir man inte alls så taggad. Inte jag iaf. Men vi får se hur det blir.

Vi har planerat att vara ett stort gäng i en stuga här nere i Hällevik och sedan dra vidare till Hanölauda (HanöHus) De har även premiär för beachbaren imorgon. Hade varit kasst om det regnat :/

Vad har ni för planer ang morgondagen????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0