Not not not :@

God morgon!

Semestern börjar inte bra! Not not not! Ingen sol. Bara mulet hela dagarna. Framåt kvällen spricker det upp och blir både varmt och fint väder. Men jag vill ju ha fint väder om dagarna också så man kan ligga och sola, men icke då :/ När fan kommer det sol igentligen?????????

Idag är det planerat att jag ska leka med Louise. Hon har varit uppe i Gbg nu några dagar med sina polare så nu ska vi leka :D Jag trode det skulle bli fint väder idag. Vi skullat legat och solat men blir väll andra planer idag! Men vi brukar alltid hitta på något kul ändå vare sig det är fint väder eller inte.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och en macka sen klippa gräset och sedan in i duschen! Wish me luck :P

Se ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0