Money in the bank!

Wiiiieeeeeeeeeee fått mina skattepengar idag :p Pengar pengar pengar pengar pengar (som kalle i kalleAnka säger) Sjuuuukt jäkla bra! Som jag längtat, haha :D Funderar på vad jag ska spendera alla dom där 1000lapparna på?? Shoppa, resa, nya saker till lägenheten??? Nej tror faktikst jag ska spara alltihopa! För vet aldrig ifall det kan bli kris någon gång då man verkligen behöver pengarna!

Fast....jag skulle verkligen behöva lite nya saker nu till sommaren (som redan är här)! Ny bikini, skor, smink osv :p Fast har dock heller inte riktigt tid nu de närmsta 2 veckorna för jag jobbar exakt hela tiden :/ Fast ledig på Måndag nästa vecka, då kanske. Eller nej vänta, ska upp till syrran i Växjö i vecka 25, då blir det garanterat lite shopping :P Läääääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0