Min röst är verkligen inte som den ska idag!

God morgon!

Min röst är verkligen inte som den ska idag. Hes som fan, och hostar. As konstigt för när jag pratar vanligt låter det inte så farligt (låter mest som om jag är as trött) men när jag hostar och andas in djupt hörs det som om jag inte får någon luft och det får jag knappt då heller. Så det är sjukt jobbigt att dricka. Testade nu med ett glas vatten och det sätter ju sig direkt liksom. Får typ andningsproblem när jag dricker :S Fan, är detta normalt??????

Men nog om det, haha :D Som sagt igår var jag med Louise. Han knappt innanför dörren förrens hon säger att vi går en runda och självklart var jag ju med på det. Det var ju varmt ute fast mulet! Gick i sisådär 1,5 H och efter det var vi ganska trötta, i fötterna iaf :) Sen drog vi faktiskt och käkade Pizza. helt okej faktiskt fast här ute på lister gör de sjukt mycket godare pizzor, haha :D Sen drog jag hem så jag var hemma runt 22oo tiden och det var då hostandet började :/

Har inte sovit allt så bra inatt heller :/ Vaknat av att jag hostat som fan, knappt fått nogon luft. Legat vaken och haft asssss ont i halsen osv. Sjukt jobbig natt iaf. Därför jag sov till 09:30 kanske??? :)


Nu ska jag ta mig en stor kopp te och en macka. Vi höres senare! Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0