Korall nails!

Tog tillfället i akt att fixa mina naglar nu till sommaren. Nu när jag har semester och allt :) Köper Depends Gele kit! Kostar runt 200:- (Finns att köpa på Åhléns) Där i finns både vita och genomskinliga tippar (som jag använt mig av denna gången), lim, gelé och 2 st nagelfilar.

För mig brukar det ta runt 1-2 timmar beroende på hur bra och fina man vill fixa dom! Visst det håller inte lika länge som om man gör naglar hos en nagelfixare men för mig brukar de hålla runt 2-3 veckor. Sen kan det ju också hända att det trillar av en och en annan nagel men det är lätt fixat att sätta dit på 2 min!
Nagelacket jag änvände är från H&M. Korall färgat!








Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: haha, japp det ska jag. Jag beställde den redan innan jag ens visste om det skulle bli några valpar, i april si sådär ;) så nästa fredag är den äntligen 8v så jag får hämta hem den! :D Nu har jag längtat länge ;D

2011-06-21 @ 21:42:54
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0