It´s raining!

Hej Hej!

Har ni sol hemma hos er???
Här är det då ingen sol. Ser nästan ut som att det ska börja regna, eller ja det började regna nu :( Buuhhhh! Har lite funderingar ang bloggen. Som att jag ska lägga upp fler bilder och sådär. Alltid kul med bilder, haha :D Men nu på senaste har det inte varit så fint väder så har inte haft med mig kameran. Men får kanske ha med den vilket väder det än är! Då kommer det garanterat bli mer bilder i bloggen.

Och sjukt skönt att ha semester, då blir det flera inlägg om dagen om man nu bara är hemma vill säga. Som jag typ varit hela denna veckan. Fast å andra sidan har jag träffat polare också men även hunit med några inlägg :)

Men nu kommer det bli andra bullar, från och med Lördag (25), haha :D Vet inte ifall det är så många av er som vet men på Lördag blir det en dag som kommer förändra mitt liv. Ååååå jag längtar som fan. Kommer bli såååå jävla braaaaaaaaaaaaaaaaa :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0