Godmorgon världen!

God morgon!

Har ni sovit gott inatt?? Det har jag. Hade en sådan sjuk dröm inatt om bröllop, fast dock inte jag som gifte mig, haha :D Vad händer idag??? Ingen aning för mig. Inget solväder direkt som jag hade hoppats på idag. Det är ju faktikst sommar och den 21 Juni. Ska det inte vara strandväder då???

Som sagt, ingen aning om vad jag ska göra. Någon som vill hitta på något?? :)

Var förresten på Eko igår också. Fasen vad man handlar mer än vad man ska när man väl kommer dit, haha :D Skulle bara ha lite nya hundsaker men blev inklöp av film, godis, rengöringsprodukter osv. Pengarna bara rullade iväg :/ Men är det inte så det ska vara ändå när man har pengar?? :P

Åååååå vad jag längtar tills Lördag! Längar såååå sjuuuuuuukt mycket :P Går nästan bara och väntar här hemma på att det ska bli Lördagsmorgon, haha :P

Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0