25 Juni 2011 flyttade min lille Armani in ♥

Igår den 25 Juni hämtade vi vår lille Armani ♥ Blev född nere i Svalöv med sin mamma, pappa och 4 andra syskon. I början av Juni var jag och Louise och kollade på lille Mani. Åååå vad liten och söt han var, haha :D

Nu 10 dagar efter hämtade vi honom. Jag, killen och Louise körde iväg vid 13oo tiden och var hemma runt 18oo tiden. Var ju tvungna att stanna inom killens föräldrar och hämta Honey och såklart så de fick träffa lille Armani ♥
Patrik hade inte träffat Armani innan så det var första gången! De fann varandra direkt, haha ;P

Igår kväll var det såklart nytt och lite pipigt från Manis sida men den det är ju inte så konstigt. Liten kille på okänd mark, haha :D Men tog iaf några bilder igår, eller en jävla massa bilder :) Men han är ju så underbart söt och gosig ♥ Det var en massa lek, bus och hoppande :) Va ute lite på gräsmattan och hade kul, käkade lite mat, bajsade, kissade osv. Såååå duktig pojk. Med andra ord, han mår super bra här hos oss!

Natten gick också förvånadsvärt bra. Lite pip och knäll de första 15-20 min sen var det lugnt och har sovit hela natten nu till kl 07oo då jag gick upp. Inget kiss i sängen! Så duktig kille ♥
 
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0