Barndomsvän!

Tänkte bara tilllägga en sak. Emma min "barndomsvän" om man nu kan kalla det så. Vi var bästisar när vi var små men sen gick det utför, haha :D Men självklart kan vi stå och snacka om vi träffar på varandra. Men det är inte så att vi umgås.

Men det jag skulle komma till. Att hon ska också skaffa valp nu i sommar. Hon ska hämta valpen imorgon. Det roliga är som jag också vill komma till (det jag igentligen ville ha sagt från början) att vi skaffade valp samtidigt för 2 årssedan. Hon skaffade lilla Melker (mopps) och vi skaffade Honey. Lika dant detta året :P Jag skaffade lilla Mani och hon skaffde också en valp till "lilla vegas" :) Vilket sammanträffande :P



Emma har gjort så fina bilder på sin blogg så jag blir avonsjuk, haha :D Här är iaf lilla vegas. (Hoppas det är okej för henna att jag lagt upp bild och sådär :)


Kommentarer
Postat av: emma

Haha, helt okej Maya! ;)

2011-07-01 @ 08:58:26
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0