Rapunzel of Sweden!

Funderar på att sätta i en hårförlängning snart. Har kollat lite på Rapunzelofsweden och där har de faktikst bra grejer. Man kan köpa startpaket (får alla verktyg och löshår så man kan göra det själv hemma) men även köpa enbart löshår. Kostar inte heller så mycket.

Sen är det ju bara att man ska sätta i det också, men brukar alltid finnas någon som kan sätta i det till en. Men det kluriga jag tycker det är med att beställa löshår via nätet är färgen. Jag menar jag har ju slingor i mitt hår och vilket hårförlängning passar bäst liksom. Sjukt mycket enklare att gå till en frisör och prova sig fram i hårfärgerna men sjuuukt mycket dyrare :/ Så jag har ett dilema med andra ord, haha :)

Finns även så man kan låna hem färgkarta eller köpa den för typ 250:- Men om man nu är ett stort fän av löshår ska man nog beställa hem en sådan så man har hemma för jag menar vem ändrar inte sin hårfärg???? :)

Funderar på om jag skulle ha P8 eller P6 ?????


P8????




P6????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0