Kväll!

Kollar just nu på kanal 4. Det är "Hemlighuset" som går där (ett cp program, haha :P) Men ska strax ta och kolla någon annan film!

Innan kollade jag som sagt på filmen "Justin Bieber" och "Paranormal Activity" på Ch131. Inte för att den filmen var så bra men gillade den än då. Sjukt rolig på något sätt trots det ska vara en skräkis :P

Ska faktiskt ta och kolla på "Paranormal Activity 2" nu. Måste ju se uppföljaren, haha :P

Killen och jag käkade grillat och kollade på Due Date" innan när vi käkade. Inte jätte bra. Helt okej vill jag säga. Nu är han över hon Pierre och festar. Jag som ville ha myskväll eftersom jag ska iväg några timmar imorgon. Men inte då. Men det är mysigt att bara vara hemma med Mani och Honey en Fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0