Ciao!

God kväll!

Har ni haft en bra helg?? Det har jag iaf :) I fredags var killen iväg och festade och jag var bara hemma och myste med alla djuren och hade såklart en massa godis och kollade på film när de sov :)

I Lördags (igår) var jag hemma hos Anna (brors flickvän) som fyllde 18 år. Grattis på henne :) Men inget kul drag så drog hem iegn efter ett par timmar och myste med killen :)

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag mådde inte alls bra imorse så låg lite extra länge i sängen och killen fick ut med vovvarna :) Annars är det ju jag som gör det! Varit en runda inom svärmor idag också och lämnade Mani och Honey där en stund medans vi drog till EKO:- och köpte lite saker. Köpte bl.a en bok om hundar. Hur man tränar de på bästa sätt osv :) Och såklart en klicker till Mani :) (visar imorgon då jag inte har något batteri på kameran)

Nu har vi precis käkat. Det blev grillat, potatisgratäng och rödvinssås på det. Muuuums! Nu blir det tv och snart sova tror jag. Ska nämligen upp vid lite över 02oo inatt och sjutsa bror till Hässleholm (utanför) för han ska iväg med sitt jobb.

Ciao :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0