1 Juli!

Idag är det 1 Juli och det är kasst väder :( Jag som ville det skulle varit fint väder. Syrran och hennes familj hade ju tänkt komma ner till oss men blir inte så nu pga vädret :/

Killen slutar tidigt idag, redan vid 13oo men de brukar de göra om Fredagarna. Kul för dom, haha :P Idag ska vi fixa med lite saker. Skruva på sängen, städa och en massa annat. Bra väder för det idag ju :) Sen ikväll blir det väll mysa till någon film eller något. Perfekt väder för det idag ju :) Men det är ju så när det inte är så fint väder, hinner man fixa en del saker som man inte pallar göra när det är soligt och fint väder ute :P

Sitter nu här i soffan och bloggar. Har Mani i knät och har nyhetsmorgon på tvn. Ska väll kolla sen ifall det går någon bra film på tv eller tar jag och hyr (Hyr från tvn. Har sådant program) eller tar jag och kollar på Ch131 om det är någon bra film att se!

Se ya! (Grattis till min vän Marcus som fyller 22 år idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0