Nytt år!

Då var det år 2011 :) Hoppas året blir bra! (blir inte bättre än vad man gör det till) :)

Har inte hunnit blogga för har haft fullt upp. Innan jul hade vi mycket på jobbet att göra och sen var det julafton. Sen komm syrran från USA och var här i några dagar (den bästa julklappen man någonsin kan få) och sedan var det nyår.
Har försökt att blogga genom mobilen men funkar fasen inte :@ Ska försöka senare igen, haha :D Skaffade mig en Iphone 4 också innan året var slut :)

Stack hem från jobbet idag för det har hänt en massa tråkigt och jag orkade bara inte stå och jobba när jag hade gråten i halsen :/

Nu ska jag lägga in bilder!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0