Ååååå fasen vilket slaskigt väder det blivit!

God morgon på er! Eller snarare god eftermiddag :)

Vaknade vid 11 tiden idag och har grejat en massa sedan dess, haha :D Tycker om att pyssla massa här hemma. Sätta upp nya saker, flytta omkring så det blir omväxling, ja sådant där pyssel, haha :D Har för övrigt satt upp en hylla i köket (fick ju en snygg stereo av baby i julklapp) så jag kan ha stereon där på. Sen ändrat på lite tavlor!

Veckan som kommer ska jag jobba och framförallt träna på Tisdag och Fredag. Måste fasen börja med sådant :) För jag ska orka mer och för att få snyggare kropp, haha :D Vem vill inte det???

Har också varit av och beställt en skänk som vi ska ha i vardagsrummet/tvrummet! Kommer bli fint när den väl kommer. Skulle ta mellan 3-5 veckor för den att komma fraktad från Danmark. Så vänta får vi göra. Hoppas den kommer i Feb aif :P

Och fy fasen vad slaskigt väder det har blivit nu i helgen. Massa pölar överallt och sjuuukt halt. Så gå inte ut i onödan, haha :D Nej men var väldigt försiktig för det är glashalt ute! Jag har glattat ett antal 1000 ggr :/ Fasen, jag vill bara ha vår och sommar nu!

Baby kollar på fotboll just nu och jag har ingen lust till det idag så undra vad fasen jag ska göra nu :( Orkar inte sitta vid datan heller så får se vad som händer! Funderade innan på att dra in till Elgiganten för att köpa mig ett skydd till Iphonen. Vill ju inte den ska bli repig och sådant där :D Men orkar inte det så får bli en annan dag!

Ha en bra Söndag!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0