25 Januari 2011!

Åååå, det var på tiden att jag satt mig ner vid datan för en gåns skull och gjorde lite nytta, haha :D Har inte bloggat på, ja hur länge som helst. Inte orkat, haft tid eller hatt något att skriva om!
Men nu blir det ändring, iaf för idag ;)

Som sagt, jag har slutat på ett jobb och börjat på ett annat. Är riktigt kul! Trivs :) I Fredags var jag taxi åt min älskling och några andra polare. I Lördags fyllde min polare Jimmy 21 år så det blev fest där på kvällen :) (bilder kommer nog upp senare)! Annars har jag inte gjort allt för mycket förutom att jobba, umgås med min älskling och sovit, haha :)

Som sagt idag är det den 25 Januari och det är löning :) Var även iväg igår "för jag var ledig" och inhandlade present till min baby, men är inte riktigt klar ännu ;). Han fyller 22 år denna veckan så till helgen blir det nog födelsedagsfest! Vet inte vilken dag ännu men blir nog Lördag kan jag tro.

Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0