Varför kan jag inte vara en hemmafru med typ

Usch, blir så trött på mig själv i bland. Så trött att jag vill gå under jorden och dö! Känner mig så just nu, men det beror bara helt och hållet på mig själv. Ingen annan!

Varför ska allting vara så jäkla komplicerat hela tiden? (menar inte kärleken) Dessa skattesedlar, a-kassa, pengar, jobb, vänner, ja allt. Precis allt är mot mig nu, känns det som iaf.

Sitter här i morgonrocken just nu vid datan och är nere och ledsen. Jag förstör inte bara för mig själv utan för de nära och kära också, särskilt min underbara pojkvänn :/ Blir ledsen bara jag tänker på det!

Vill inte mer nu. Orkar inte. Jag är så fruktansvärt trött på mig själv så det finns inte. Varför kan jag inte vara en hemmafru med typ 100 miljoner på kontot??? Inte för det allting hade löst sig, men för mig hade det verkligen det. Tro det eller ej men min värld hade varit sååååå mycket bättre! Har inte världens bästa humör alltid heller. Blir sjukt lätt irreterad eller något annat och varje gång blir jag så ledsen för vill inte bli så irreterad alltid, varken på mig själv eller någon annan!

Det är väll bara till att gilla läget.......eller något!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0