Småfixande idag!

Har varit en händelserik dag, haha :D Nej inte direkt! Varit en vända inom Sbg och Bma. Fixat lite saker osv.
Ska hämta älsklingen vid 16oo och sedan handla på hemvägen. Sen blir det mys och filmtittande ikväll!

Baby ska iväg och träna senare ikväll så får en stund för mig själv då också, på både gott och ont. Lite tradigt att han tränar så sent men vad ska man göra :)

Varit ledig idag eftersom jag jobbade förmiddag i Lördags. Började kl 06oo fram till 11oo. Jobbar även imorgon och fram till Fredag. Sen är det helg igen :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe eller te kanske istället för omväxlingsskull :)

På återseende!
Love your life ♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh vad kul att du skrivit till mig! Klart att jag kommer ihåg dig =). Hur är det med dig? Bor du kvar i bromölla? Hälsa hela familjen så gott från mig! Kram

2011-02-07 @ 17:23:51
URL: http://www.ettrosahelvete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0