Uppdate pågång igen!

Nu tänkte jag uppdatera bloggen lite. Har varken haft ork, tid eller något annat haha :D Haft fullt upp med andra ord :P Var mer än 1 vecka sedan jag uppdaterade bloggen. Det är ganska ovanligt för att vara mig men har så mycket annat nu att göra så det står mig upp i halsen. Nej inte riktigt så mycket men ändå!

Förra Onsdagen hade jag min första visning och det gick skit bra. Sen jobbade jag till Torsdagen sen var det mys med min syrra på helgen där. Nästa visning var på Söndagen (förra veckan) och det gick ännu bättre :) Jag tycker verkligen det är skit kul. Kommer absolut fortsätta med detta hela nästa år eller iaf till sommaren.

Denna veckan hade jag visning i Tisdags och det gick också bra! Sen har jag bara jobbat och sådant och umgåts med killen såklart.

Igår var det den 1 December och ingen snö :/ Kom ihåg ett år då jag och några polare drog upp till Ullared den 1 Decemeber och det började snöa. Det hade inte kommit någon snö alls under sesongen men just den dagen vi skulle köra kom den första snön.

Idag har jag stägning på jobbet så börjar lite senare. Börjar vid 12oo någon gång! Fan vilken lyx jag har haha :P Vaknade nu vid 08:30. Riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull haha :P

Nu innan jag ska till jobbet ska jag nog ta och plocka undan här hemma lite, starta en tvätt kanske och bara njuta av att det är helg igen. Efter klockan 18oo ikväll kan jag ta helg. Inte illa det! Gillar läget. Tycker ändå om att ha dessa stägningar på jobbet då jag får lite extra sovmorgon och ganska mycket tid där över till att göra lite annat :)

Under de dagarna jag inte bloggat har det även varit julklappsinköp och lite annat till mig själv. Dvs en pippitröja, One Piece, Maria Montazamis bok och en del annat! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0