Tisdag den 6 December 2011

God morgon!

Har ni sovit gott inatt???? Själv har jag sovit gott och var så fruktansvärt trött imorse. Pj fick dra mig upp ur sängen haha :P Körde honom till jobbet idag eftersom det är halt som fan ute och vill inte han ska cykla då.

Det är redan Tisdag igen och jag jobbar bara några timmar idag och sedan ska jag fixa med lite här hemma tänkte jag. Ta en nap kanske, slå in lite klappar och fixa med lite visningar osv. Behövs städas här hemma också :/

Igår hade vi Personalmöte/Julfest med jobbet. Fast det blev dock mest julfest :P Vi käkade massa god julmat, drack julmust, käkade tårta och hade julklappslekar :) Det var kul. Men var ganska slut när klockan började ticka mot 21:30! Sen fick jag köra lugnt hem för det var halt som satan. När jag skulle till jobbet igårkväll var det skit halt då också. Sladdade med bilen :/ Usch hatar sådant! Så alla som kör ute nu i denna tiden, ta det fan lugnt när ni kör! DET ÄR HALT!

Usch vad trött jag är. Orkar knappt ha ögonen öppna haha :/ Sitter dock nu med mitt kaffe och kollar på julkalendern avsnitt 6! Tycker ni julkalendern är bra i år??? Den bästa julkalendern som någonsin varit är "Mysteriet på greveholm" DEn var år -96 och då var jag bara 7 år men kommer ihåg den som om jag kollade på den igår liksom. Nu i efterhand har jag ju kollat på alla avsnitten. Köpte dvdn förra året faktikst! Tycker fan den är lika bra som då och jag blir lika rädd/exalterad över den. " men sluta smacka. Vadå jag smacka inte?? du smackar ju på en lussbulle" Hahahaha fan det är det bästa :P
Jag menar, det är 15 årssedan denna julkalandern gjordes och är fan den bästa någonsin :) De borde fan ha den igen som julkalender!

Jaja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig iordning inför dagen!
Hej




Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men jättegärna, jag vill gära ha koden! :D

Får nog se över min design också för nu ser den välditgt höstig ut ;)



Det är såå mysigt med flingor! :)

2011-12-08 @ 16:05:19
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0