Lördagkväll den 3/12-2011

Har suttit framför datorn ett tag nu. Har kollat lite på hus och en massa inredning samt kollat efter en ny och snygg design här till bloggen. Hittade en jätte fin design som var mycket julstämning i men funkade ju fan inte. Måste nog skaffa mig en ny dator + lite skriv-program. Ahhh, blir så arg när det inte funkar :@ Fast å andra sidan är jag inte så jäkla arg, hahahah :)

Tänkte på en sak innan ikväll när jag var ute och gick med vovven. Sen jag skaffade lillkillen har jag blivit mindre stressad. Konstigt nog. Men det där med att ta sig tid till allt man vill göra. Jag tar mig tid att ut och gå med vovven, tar mig tid att vara konsult, tar mig tid att drick en kopp kaffe innan jag drar till jobbet osv. Tycker med andra ord att jag har blivit mycket bättre på att prioritera saker också. Kan det bero på att man blivit äldre osv???? Fast klokare på vissa områden vet i fan om jag blivit :P

Just nu liggerr lillen och sover i sängen här brevid mig! Han är så söt ♥

På tal om en massa annat. Har ju storstädat i lägenheten idag samt satt upp en "tavelhylla" ovanför sängen och satt dit 3 stycken snygga tavlor jag fick av min älskade syster för ett bra tag sedan! Fan vad snyggt det blev. Är så sjukt nöjd :) Hahha, att man kan vara så glad och nöjd av lite omändringar och uppsättningar här i livet! :)

Har även varit hos svärmor en stund ikväll och fikat och varit ute med vovvarna en sväng i Hällevik. Sedan for jag även upp till Preem då jag hämtade ut hennes paket som kommit från "LIVING AND ROOM" Fan säger jag bara, vilka jävla snygga grejer alltså. Tur man är konsult åt företaget ;)

Nej nu ska jag släppa ut vovvarna och sedan gå och umgås med Mr pj ;P

Ha de bra! Se you soon!


Tavlorna jag satt upp på tavelramen inne i sovrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0