LIving and room- REA REA REA REA REA REA REA REA

Hörr upp alla mode och inrednings intresserade. Living and room har REA från och med den 1 December, alltså har den redan börjat. Fynda till 30-40-50% billigare än ordinarie pris.

Då jag är konsult åt Living and room så ber jag er kontakta mig angående ordrar, leverans osv. Jag sköter allt detta då jag är i din konsult (blivande konsult åt just dej)

Att ha en visning i December nyttjar både dig som värdinna, dina personer som kommer hem till dig (ju fler personer på en visning dessto mer gynnar det värdinnan) och mig som konsult. Värdinnan får grejer till halva priset, personerna som värdinnan bjudit hem har REAn att vaska i och jag som konsult tjänar på det genom att komma ut och ha fler visningar och då skapar jag en större kundkrets!

Alltså det är REA på utvalda produkter. Kontakta gärna mig och om du är intresserad av att se vad REAns utbud är, ha en visning eller beställa något!

Så skynda dig, först till kvarn :P

Dessa ursnygga ljusstakarna beställde killen hem till oss (från mig som konsult då) Fy fan vad jag är nöjd med dom. "Crazy ljusstakar i aluminium grå. Höjd 40 cm resp 30 cm. Set om 2 stycken för priset till 699:-" Går även att beställa bara en ljusstake om man vill men man tjänar på som person/värdinna att köpa set om 2 stycken!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0