Lite förberedelser inför den kommande dagen och julafton


God kväll!


Kom hem lite tidigare än väntat idag och det gjorde mycket kan jag säga. Har varit en lugn och rolig dag på jobbet. Bjöds på massa filka, fick julklappar, blomma osv. Härligt med julen :)

Ikväll har jag tillbringat min tid till att umgås med min vovve, slagit in lite julklappar och lagat mat.Enbart gjort det som fallit mig in. Maten blev väll sådär men gick ner. Har även varit ute med Armani en runda (och fy fan vad kallt det var) och sedan suttit en ganska bra stund nu framför datan och grejet och kikat lite på olika hemsidor. Åååå fan vad jag längtar.......tills jag har pengar :P Vill ju ha allt, haha :D

Min underbara kille har beställt en ny dator till mig i julklapp så vi ska av och hämta ut den sen, om han inte redan gjort det :) Fast ska absolut inte användas eller ens titta på före julafton. Strikta order från honom, tiihihi ;P ♥

Imorgon ska jag hämta upp brorsan och hans tjej efter jag slutat jobbet och sedan köra upp mot syrran i Växjö. Ska nämligen fira jul där uppe. Hon jobbar julafton och mellandagarna så det var enda tillfället att träffas nu innan års skiftet ♥ Så jag ska alldeless strax ta och tappa upp ett bad, lägga fram kläder för imorgon och enbart lägga fram lite andra saker så jag inte glömer ta med mig det imorgon när jag kör till jobbet! Sen behöver jag fixa en liten paket till tills imorgon. Hmm....kanske får av på lunchen och fixa något????


Nu säger jag God Natt. GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0