Juldagen 2011

Hade ni en mysig dag och kväll tillsammans med era familjeräkt igår??? Jag hade det jätte mysigt. Fina paket och är nöjd med mina egna gåvor :)

Idag är det juldagen och alla ska förmodligen festa. Men inte jag, har feber och känner mig inte bra alls :/ Men va fasen, alla kommer vara nere på Hanöhus ikväll och ska jag vara ärlig så är det fan inte kul där. Visst, man säger att de beror väll på vilka man festar med och jo iof lite gör det de men hanöhus är inget kul ändå. Men skulle jag känt mig frisk så skullat jag drat ner där iaf eftersom det är festdagen idag! :)

Älskling har redan folk här hemma och har redan börjat festa. Så jag får väll stå ut idag och ikväll med att det är folk här och efter 23oo ikväll har de väll gått så dår får jag en lugn stund med vovven :) Blir väll antagligen taxi ikväll då kanske????

Har tänkt länge nu att jag ska fota lite grejer vi fick igår men ärigt talat pallar jag inte det nu! På återseende! Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0