Julafton 2011

Igår var det julafton! Vi vaknade ganska tidigt och steeg sedan upp och käkade lite frukost. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning. Fixade b.la mina naglar, hår och smink.

Vid 11oo ca var vi redan hos älsklings föräldrar. där käkade vi god mat och kollade sedan på Kalle-ankas jul klockan 15oo. Tradition ju :) Sen var det dags för julklappsöppning :) Shit vad med saker jag och älskling fick tillsammans men även jag fick en del bra separata grejer. Alltså det är ju till oss båda men mest till mig eller vad man ska säga haha :D
Jag fick bl.a en servis, löpare, kaffetermos, presentkort, pengar, godis, ljusstakar och en del prydnadssaker :) Tackar så mycket. Vi fick även bestick, tomte och en massa annat tillsammans :) Riktigt bra julafton.

Sen vid ca 18oo drog vi till min släkt och firade julafton. Där var det mat när vi kom, vi käkade tårta, lussebullar och en massa annat.

Sen var det julklappslöppning där också. Fick pengar, presentkort, örngott och en klocka. Hade även julklappsleken då vi fick med oss en film och en tårtspade (som vi för övrigt inte hade innan). Riktigt fint :)

Runt midnatt drog vi oss hemåt och bar in alla de 1000 grejer vi fått :P  Fick förresten även en mini-laptop av min älskling ♥ Tack älskling, du är bäst! (Sitter för övrigt på laptopen nu och bloggar. Får inte det trådlösa nätet att fungera så får sitta med kabel :/)

Lägger ut bilder på lite annat under dagen




Mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0