December månad

Oj Oj oj vilken bloggtorka jag haft haha :) Har haft massa annat för mig + att jag verkligen har haft bloggtorka. Har med andra ord inte orkat skriva.

Vecka 49!
Som sagt, jag har haft fullt upp i mitt liv sedan jag skrev sist.
Den 5 Dec hade vi julfest med jobbet, mycket mysigt. Hade även julklappaleken som resulterade i att jag fick med mig 3 stycken fina små julklappar hem :) Vi käkade julmat också.

Sen den 6 Dec hade vi blombindning på jobbet. En person (behöver inte nämna persoonens namn) kom dit och visade oss hur vi gör snygga kransar osv. Vi fick göra en amaryllis dekoration. Hon hade långa amaryllis där hon visade hur vi skulle smycka det. Väldigt enkelt. Några apelsinskivor, lite kulor och lite gran så var denna underbara blomma helt otroligt fin. Gjorde även en dörrkrans. Jag hara gjort den helt själv och jag är så jävla nöjd :D Hahaha :)


















Min fina amaryllis med dekoration :)








Min fina dörrjulkrans :)


Vecka 50!
Sen var det en massa jobb resten av veckan. Alltid lika roligt :) Och jag har även börjat på lydnadskurs 1 med min lilla gosse. Åååå vad han har blivit stpr nu. Började i Måndags (12 Dec) och varar ända fram till 23 Januari. Det var myclet roligt. Men Armani kan det nädvändigaste men att träna lite extra osv skadar aldrig.

I Tisdags 13 Dec då det även var Lucia slutade jag runt middag och sedan körde jag hem till farsan. Han skulle nämligen med mig upp till Olofström och fixa min bil. Tack pappa. En jävla väntan men vi fick väll skylla oss skälva då vi bara körde med en bil. Tog ca 3 timmar. Satt där i verkstaden och inte gjorde ett skit!

Nu i Onsdags jobbade jag länge. Till klockan 17oo faktiskt. Vid halv 6, en halvtimme senare hade vi ordnat julfest på humlecenen för alla barn och föräldrar. Det blev lyckat och det uppenbarade verkligen sig att jag är omtyckt på jobbet. De små pluttarna springer fram till en och kramar och skriker mitt namn typ. Fan vad jag ÄLSKAR mitt jobb! Helt jävla underbart. Under kvällen fick vi även julklapp som föräldrarna hade lagt hop till oss fröknar. Blev ett presentkort på choklad-provning. Muuums säger jag bara. Vilken underbar julklapp :) Tackar vi för!

Var hemma runt 20oo. Pappa hade haft Armani hela dagen eftersom jag var borta hela dagen. Hämtade dock lillen hemma hos mormor och morfar. Pappa skulle iväg på kvällen så han hade lämnat honom där :)

Igår var det den 15 December och då fick jag en helt underbar julklapp. Ja i förtid då. Tack älskling!
♥ Du är bäst!

Idag har jag stängning på jobbet. Så jag kommer bli kvar sist med några små. Jobbar som det ser ut nu till 17:30 men allt kan ändras, till det positiva då :) Ja sen är det helt och jag ska bara ta det lugnt och njuta av att det är helg. Kanske lite julklapps inhandling kan behövas :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Fan skrivit en hel jävla uppsats haha :) Men som sagt, bloggar man inte så ofta får man ta några veckor på ett inlägg :P

Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0