en jul avklarad

Igår (Torsdag) for jag upp till syrran för att fira jul med henne, hennes son och Daniel. Mamma, pappa, mormor och morfar var redan där när vi kom. Jag slutade runt 14oo tiden. Innan vi kom upp var klockan runt 16:30.

Vi år jätte god kalkon som min syster hade stått och lagat med en massa annat tillbehör. Sen blev det gröt och även julklappsutdelning.

Tack min underbara syster för julklappen. Ska tänka på dej när jag väl kommer använda det. Tack ♥ Dock mådde inte Carl jätte bra så han låg och sov hema kvällen. Vid 21oo tiden när vi tänkt åka vaknade han och var dötstrött men skulle ändå öppna sina julklappar haha :D Men vi stannade iaf till 22oo innan vi drog oss hemmåt.

Tog lite bilder under kvällen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0