19 December

God morgon!

Har ni sovit gott?? Det har absolut inte JAG! Armani den jäveln har fan pipit hela jävla natten. Honey löper ju nu så han är helt omöjlig.

Ska på hundkurs ikväll med Armani. Undra hur det ska gå. Ifall jag får någon kontakt med honom :/ Inte för att jag tror det.

Igår eftermiddag drog vi till Bma en runda och käkade hos morsan och farsan. Käkade god stek. Mums. Sen var vi ute med Armani en runda och sedan blev det kaffe och noblesse till efterrätt. Gott var det efter den blåsiga och kalla rundan :)

Strax ska jag kolla på julkalendern. För övrigt är den lucka nu 19 man ska öppna. Fan vad tiden går snabbt. Helt jävla sjukt. Om dryga 5 dagar är det julafton och snart är det nytt år också! Kan inte fatta det.

Sen ska jag göra mig iordning för att sedan åka till jobbet!

Peace ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad kul att nu ska gå kurs! :) Du kommer säkerligen få kontakt med han, ha det så roligt! :)

2011-12-19 @ 08:37:18
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0