Underbart solig morgon!

ÅÅååå vilket underbart väder vi har här nere i Sbg idag. Riktigt soligt och varmt och himmlen är alldeles blå.
Det gillas :)

Precis varit ute med Mani en runda och jag blir så jäkla glad av att gå i solen. Ha sitt morgonkaffe i handen och bara njuta :D Gick upp lite tidigare idag än vanligt eftersom jag behövde ta en dusch. Ska alldeles strax börja platta håret.

Vid ca 10:30 ska jag vara inne i Krstad på sjukhuset. Lite smått nervös är jag men det kommer nog gå bra.
Tar inte upp här i bloggen om vad det är eftersom jag tycker det är alldeles för privat! Wish me luck!

Sen efter det drar jag till jobbet eftersom jag jobbar till kl 17oo. Sen vidare hem till mami och papi för jag har ett möte med jobbet ikväll kl 18:30. Så stannar där en stund så jag får i mig lite mat tihihi :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0