Nytt

Har som sagt börjat på ett nytt dagis och dessutom en helt ny avdelning :) Riktigt skoj är det :D Dom är sååå söta :) Har riktigt goda tider nu också eftersom jag bara jobbar 75% nu. Men sjuuukt nöjd med det eftersom jag har lille Armani att tänka på + att jag känner att 75% räcker för mig nu.

Som sagt, jobbat hela veckan. Började i Tisdags oif så bara 4 dagar, men det räcker nu så att börja efter semestern :D Har även stängning idag så börjar nu på eftermiddagen vid ca 13:30 och sedan till stängning. Dvs till sista barnet går hem.

75% is the shit ♥



Kommentarer
Postat av: emma

Svar: Haha nej jag ska då inte starta eget inóm det. Det hade gått mig på nerverna ;) Bättre att ha det som hoppy så kan jag bestämma själv när jag vill sy ;D



Vad roligt att du trivs med sitt nya jobb! :D Óch lilla Mani gillar nog att du inte jobbar heltid ;) Går det bra annars med han? Anmälde du till valpkurs? :)

2011-08-12 @ 20:50:17
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0