Morgonrunda!

God Morgon!

Har ni sovit gott inatt??? Det har INTE jag :( Legat och snurrat och vaknat tidigt, ute och kissat med Mani och lagt mig sen igen. Trode seriöst klockan var halv 9 senaste när jag var ute men då var klockan tydligen halv 8 för vaknade halv 9 och var as trött men lille Mani ville upp och leka haha :D Har nog sett väldigt fel på klockan idag :P

Har precis kommit hem från en morgonrunda med Mani ♥ på ca 25 minuter. Alldeles lagom morgonrunda för den lille haha :D Tog på mig en tjocktröja när vi gick ut och insåg att det var för varmt för det. Så gick nästan och svettades haha :D Blir nog fint väder idag, eller iaf varmt men kanske mulet!

Sitter nu här med mitt morgonkaffe och njuter av att ha Mani nästan sovandes i mitt knä och har Nyhets morgon på tvn.

Igår städade vi järnet här hemma. Tog isär soffan och damsugade där mellan, moppade golvet, dammade osv. Så nu är det relativt rent iaf. Men man måste ju hålla rent speciellt när man har en liten valp som äter allt som finns på marken/golvet haha :D Men nu är det rent iaf (får väll damsuga golvet imorgon igen)

För övrigt går det jätte bra med Armani ♥ Han går så fint i koppel (har sele), han lyssnar si sådär mycket när vi är ute och jag lär honom fortfarande "Sitt" och " Stanna". Tar ju som sagt lite tid, han är ju såååååå buuuuuuuuuuuuusig ;P ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0