Manibus & Bubbelbus ♥

Kan säga att jag vaknade pigg och glad imorse ända tills jag såg att gräset måste klippas :/ Jag rent ut sagt, jag HATAR att klippa gräset. Har väll följt med från barndomen då vi var tvugn att klippa gräsmattan hemms hos morsan och farsan. Dock inte mer än rätt med tanke på det var vi barn som använde gräsmattan haha :)

När jag vände gräsklipparen på sidan för att rengöra undertill såg jag att det hade läckt olja istället för bensin. (brukar annars vända maskinen åt det hållet bensinlocket sitter på) men inte denna gången. Jag som trode jag var smart men då droppar det ut en massa olja :/ Inte bra Maya!

Men nu är det iaf gjort och jag sitter här i sängen i gästrummet och bloggar. Manibus och bubbelbus sover och killen sitter vid sin stationära dator och spelar MF (fotbollmanager)!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0