Kräftskiva!

God morgon!

Har ni sovit gott inatt??? Det har nog jag tror jag haha :D Hade en ganska sjuk dröm inatt bara. Att jag var tillbaka i Norge och jobbade och massa mer där till men orkar inte skriva ner allt här :)

Idag ska vi ha kräftskiva här hemma hos oss. Ska bli kul :) Vi blir ca 15-20 pers. Ska sitta ute på baksidan under tak och ha det mys, käka kräftor och såklart de som inte käkar kan grilla istället. De som vill ska ner innan och kolla på Mjällby när de spelar mot Syrianska ska få det, Heja Mjällby :) och sedan upp här igen så börjar vi käka massa och dricka gott :)

Längtar tills ikväll. Funderar bara på vad jag ska ha på mig :P


Kräftor


5 kg Räkor



Kanske inte så bra bilder jag tog nu men allt är på upptining så det blir bättre bilder senare ikväll :)

Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0