I spit on your grave!

God morgon!

Uppe med tuppen idag också haha :D Klockan 07oo om man nu kan kalla det de??

Igår efter jobbet stack jag en runda till Louise. Hade en del att prata om. Pappa hade mani på förmiddagen för jag ville ha med honom till Louise. Så slipper han vara hemma hela dagarna med Honey. Det hade gått jätte bra :)

Vi var ute och gick och sådär med lille Mani ocg varmt var det också :) Riktigt varmt och jag hade svarta jeans och ett svart linne. Snacka om jag var varm haha :)

Hahaha det var så roligt att när Mani sprang in i köket till Louises morsa så har de en kub av spegel eller vad man ska kalla det. Mani trippar förbi och ser sin egen spegelbild och han börjar skälla gärnet alltså hahahaha fan vad kul det var :) Nawwww min lille Armani ♥

Senare på kvällen hade jag och killen bokat biobiljetter men får ett sms om att vi inte kunde beställa kinamat och mysa till film hemma ist och visst var jag på. Mycket mysigare :) Kollade på filmen " I spit on your grave" och den filmen var verkligen hems. Riktigt gripande film. Usch! Ta och kolla den ifall ni får chansen!

Nu sover mani i mitt knä igen ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0