Göteborg here we come!

Nu är det äntligen dags att göra något med killen. Har inte gjort ett skit i sommar rent ut sagt. Men det har ju jag mig själv att skylla haha :D Skaffade ju lilla Armani ♥ Fast jag är ju inte ledsen för det eftersom han är den underbaraste som finns ♥ Vi har haft en härlig sommar :)

Så idag bär det iaf av till staden Gbg. Där vi har hyrt hotel för en natt. Ska även in på Lisseberg, göra staden och så tänkte vi in på Universeum! Kommer bli sååå mysigt. Kommer givetvis ha med mig kameran :) och så får vi inte glöma att njuta av hotelfrukosten. Det godaste som finns :) Tycker inte ni det också???? :P

Tänkte lämna Sbg nu vid 10oo tiden. Då lämnar vi först av Honey till killens föräldrar sen vidare till Bma där vi släpper av Armani hos mina föräldrar :) Det kommer gå bra. Papi bara ÄLSKAR Armani. Han är så kär i honom haha :D Vet ju hur pappa är med detta att skaffa djur och passa osv. Men inga problem när det gäller Armani.. som tur är haha :D Så han och mami är nog bara glada över att passa lillen :)

Har för övrigt varit ute med Mani för en stund sedan. Han går jätte bra i koppel och han är så ståtlig när han går där på gatan haha :D Men det finns mycket kvar att lära!

Nu ska jag ta och packa lite grejer och göra mig iordning för jag vet hur jag är när det börjar bli stressigt. Då glömmer jag halva av de grejerna jag hade tänkt ha med mig ;P Sen även packa med lite kaffe, vindruvor, choklad eftersom det är närmre 3-4 timmars bilfärd upp till götet!


Ciao!


Papi ♥


Mami ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0