Godnatt!

Sol sol trålande sol :)

Har suttit framför tv sedan klockan 20oo ikväll. Kollat på "allsång på skansen" och sedan något städar programm, haha :D (Fick lust nu att städa bland mina egna saker här hemma :p)

Har för övrigt varit en helt underbar dag. Lille Mani har busat hela dagen. jag och killen har lagat pizza, spelat bedminton och myst. Helt enkelt underbar dag ♥ Love it!

Kom på idag hur man filmade med min systemkamera, haha :D Har faktikst inte orkat tidigare att sätta mig ner och glo i instruktionsbokoken men idag så, haha :D Tänkte som sagt lägga upp lite videos och bilder nu men såg att kameran inte hade något batteri så det får laddat nu ikväll så får jag lägga in bilderna imorgon istället!

Nu blir det mys med killen framför tvn. Ska kolla på någon bra film också.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0