Det är ingen vanlig dag.....

God morgon!
...Nej för det är Mayas lönedag hurra hurra hurra haha :)


Åååå vad trött jag var imorse :/ Skullat gått upp vid 06:30 och duscha när killen gick upp men orkade inte haha :D Låg i sängen till ca 07:30 istället. Men jag börjar ju inte förrens 09:30 så jag har god tid på mig att dricka kaffe, blogga och gå en runda på ca 20-25 min med Armani ♥

Ska alldeles strax ta och göra mig iordning inför arbetsdagen som slutar vid 15oo. Skönt med sådana tider. Sjukt nöjd med att jag fick tjänsten på 75% istället för 100% eftersom jag har lille Mani att tänka på.

Förresten, fasen vad det har varit dimmigt/disigt nu i flera dagar. Typ hela veckan. Men jag tycker ändå det är lite mysigt. Man blir mer medveten om att hösten är påväg. Mysiga rundor med Mani då det är nästan alldeles tyst ute. Me like!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0