Dagens galenskaper!

Funderar just nu på rubriken jag skrev haha :D "Dagens galenskaper" Kommer det några galenskaper idag tro??? Det återstår och se.

Hade planerat igentligen eller ja typ att jag skulle på tjejfest ikväll i Bma men vet inte om jag ska dit nu. Eller rättare sagt vill! Igår hade jag sådan lust att festa och då sa jag att "det får bli imorgon" men nja... jag vet inte redigt om jag är sugen. Det är ju dock as najs väder idag och det skulle det vara hela dagen lång men ändå inte sugen längre :S

Jag tänker väll på att ifall Armani vaknar mitt inatten och jag eller någon annan inte är där kommer han skrika och pipa tills någon kommer hem. Och vem vill utsätta sitt djur för det??? Der är inte bra! Så funderar på att om jag nu ska iväg och festa får någon annan ha honom över natten eftersom killen ska väll antagligen också festa...som alltid!

:( Lite smått förvirrad nu haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0