Årsskift projekt!

Igår bestämde jag och killen att vi skulle börja med en ny diet, haha :D Äta mer kött, grönsaker, frukt osv. Undvika pasta, potatis, ljust bröd osv. Ja ni vet, byta ut hög fetthalt mot mindre fetthalt :) Vi sa även att vi skulle ut och gå nu varje dag men det är ju ett måste eftersom vi har vovvarna. Har kanske varit lite slarviga med det där men nu ska det minsann bli ändring :D

Vi sa att vi skulle ha det såhär från och med idag och fram till årsskiftet hahah inte för att jag tror vi klarar det med om vi gör det är det ju as bra :D

Kollade också inom på Anna Skippers hemsida ang recept och jag kan säga, jag gillade många när jag bara skumläste lite. Hoppas på bättre och sundare mat här hemma. Kan ju alltid hoppas :D

Ska ta och kolla lite nogrannare på hennes hemsida så får vi se hur det blir nästa vecka. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0