Vårkänslor!

Kollade just på BB där de leker att de går i skolan, haha :D (dock gårdagens avsnitt)

Har jobbat idag och ja vad ska man säga, dagen har gått allmänt snabbt, haha :D Riktigt skönt har det varit. Jobbar bara i morgon och på Fredag denna veckan (riktigt skönt). Blir också fest i helgen (födelsedagsparty) Fyller nämligen år nästa vecka men jobbar den helgen så får ha det på Lördag istället :) Vad önskar jag mig?? Jo, en systemkamera, haha :D Om inte det duger så ge mig pengar då så jag kan köpa en snarast :) (längtar)

Efter jobbet imorgon blir det att städa bilen och tvätta den och sedan dra ne runda hemom mina föräldrar.

Förresten! Jag och killen grillade igår för första gången i år :) Riktigt mysigt var det. Dock regnade det men va fasen, det gick ändå. Blev flintastek och efter det var det banan med choklad, mums :) Sen grillade vi korv idag :) (har nog fått lite dille på det där nu med grillning och mer ska det bli)

Har äntligen fått lite fint väder här i Sverige. Känns att våren börjar tätna på. Har nämligen haft mellan 10-15 plusgrader idag. Har iof varit mulet men varm och det är väll det som räknas?? :P

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig i soffan och glo på Glee!

Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0