Uppe med tuppen :D

God eftermiddag på er alla!

Har varit uppe sedan 05:30 så känner att jag börjar bli lite trött, haha :D Klockan är ungefär 16oo och solen skiner som bara den :) Jag blir såå glad av all denna sol. Dock mindre kul att jobba under hela Påsken men det går ganska fort ändå! Jobbar ju liksom bra förmiddagarna så det är ganska chill.

Sitter och funderar på vad som händer idag/kväll. Någon som har någotbra förslag?? :D Killen ska väll sova bort hela dagen så jag får väll hitta på något annat. Tror jag ska ut och gå en sväng ner mot Hällevik till och sedan tillbaka (den rundan brukar ta ungefär 45-60 min) så det blir mycket fettförbränning då, haha :D Kan behövas nu inför sommaren!




Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0