Ser ut att bli en fin dag!

Solen stripar lite lätt genom molnen utanför mitt fönster. Kommer bli en fin dag tror jag.

Uppe med tuppen (som vanligt) då jag gick upp 06:30. Har en del saker att ta tag i dag så det var lika bra.
Körde även killen till jobbet och sedan hem och starta kaffet, datan och sedan plocka undan här hemma lite.

idag är jag ledig (skönt) eftersom jag hade jour i helgen. Idag ska jag faktiskt in till Krstad och shoppa och lite annat. Måste även köpa en slags matta som man har under sin diskmaskin (lag på det) ifall det skulle hända något så man får ut det på försäkringen!

Det är redan mer än 5+ ute så det blir att ta fram vårjackan idag men även ta på sig kläder under för det kan vara kyliga vindar (ni vet ju hur våren här i Sverige är)!

Har suttit nu och sökt massa jobb (behöver mer pengar känner jag ;P) och det går som på räls, haha :D
Innan jag drar till Krstad idag ska jag hinna med att duscha, plocka undan tvätt och typ städa?? :S

Ha en underbar Måndagsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0