Resume av veckan hittentills!

I Tisdags jobbade jag (som vanligt) och det var super varmt ute och helt underbart. Satt ute på lunchen och solade nämligen :) Kom hem vid 16:30 och gjorde nog inte allt för mycket!

I Onsdags var det lönedag för min del :) Massa pengar, haha!  Jobbade och sedan var jag och bytte däck på våran bil (till sommardäck) och sedan drog jag och killen in till krstad för att inhandla mig en kamera :) Och det var precis vad jag gjorde :D Me like!

I Torsdags Jobbade jag och sedan drog jagoch Anna (från jobbet) in till Krstad så hon kunde handla lite och jag lämnade in min telefon (sönder)! Får väll tillbaka den om ca 1 månad eller något :S Men jag har samma nr och en gammal mobil och den suger verkligen men ni kan fortfarande få tag på mig!

I Fredags (igår) var vi i Tyskland för att inhandla lite flytande godis nu inför sommaren och sådär, haha :D
Det var helt okej resa förutom att jag och killen fick sitta i en buss och de andra i en annan (det gick nämlgen 2 bussar) så det var lite kasst men vi kom hem oskadda och med ALL dricka vi handlade så det var ju possitivt :D

Idag har det blivit tidig uppstigning för min del! Ska nämligen till syrran i Växjö idag (hennes son Carl fyller 7, eller han har gjort så vi ska fira honom idag) Sen i eftermiddag någon gång ska vi dra oss hemåt och fira valborg :) Men grejen den är att jag/vi inte vet vad som händer, haha! Som vanligt då alltså och det suger. Men vi ska väll fixa något till slut!


Trevlig Valborg! Bränn inte upp er bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0