Nykter ikväll?? Någon??

Är det ingen mer än jag som jobbar hela Påsken??? Alltså det är lugnt att jobba nu när alla andra är lediga men hade velat vara ledig som imorgon :) Men skit samma, jag får mer pengar när lönen kommer ;P Me like!

Som sagt, jobbat idag. Började 06oo så då blir det uppstigning senast 04:30 och det var precis det jag gjorde idag. Riktigt skönt att sova med tanke på att jag typ sov hela dagen igår efter jobbet :P Sköööööööööönt var det! Vaknade igår precis vid 22oo då BB (Big Brother) började så det såg jag sen slocknade jag igen, haha :D

Ikväll blir det fest här hemma (killen ska ha fest, trots jag ska upp och jobba :S Det suger :/) Men va fasen ska jag göra åt det? Om det är lugnt jag vill ha får jag väll dra här ifrån!

Så till kvällen planer: Inga alls faktiskt. Inte lönt att planera något eftersom, ja ni vet vad (jobba) som händer imorgon och resten av veckan och nästa vecka sen på Fredag nästa vecka, då har jag ledigt :) Det kommer bli såååå underbart!

Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0