Måndag vecka 17!

Som sagt, det är ju fortfarande röda dagar och Påsk men jag jobbar ändå. Så duktig jag är, haha :D Blir bra pengar sen när lönen kommer :P Me like!


Åååå vilken unnderbar daaaaaaaaaag :) Har jobbat några timmar i förmiddags. Sen drog jag hem till mor och far en stund och träffade bror också.

Elin Pelin kunde inte leka idag så får väll bli imorgon stället :) (Hoppas det är lika fint väder då när jag slutar vid 16oo)

Har förresten nyss kommit hem också. Ska ta och göra mig en kopp kaffe, eller ska man dricka varmt när det är varmt ute, haha??? :) Eller tar nog lite isvatten istället (mycket bättre för den delen också) Sen ska jag ta på mig bikini och ut och sola på baksidan :D Kommer bli gött!

Se ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0