Kvälli kvälli!

God kväll mina kära! Har ni haft en bra dag?

Igår fyllde jag 22 år och hade kalas på kvällen. Fick en massa snyggt och massa bra saker :) Lägger tyvärr inte upp några bilder eftersom min kamera suger riktigt fett dåligt :/ ( måste inom och köpa en kamera snart, väntar bara på lönen som kommer runt den 27e)

Sitter här nu och har kollat på ett bb avsnitt (sedan igår) eftersom jag somnade redan kl 21oo igår (direkt efter kalaset) och försov mig dessutom imorse, haha :D Sjukt trött eller vad! Och hela dagen har varit knasig :)

Har även sökt lite jobb (kan behövas en fetare inkomst ;)) så nu ska jag gå och sätta mig brevid killen i soffan och glo på tv!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0