Körslaget!

Just det, sitter här i min ensamhet igen :/ Jobbar hela helgen, har nämligen jour och killen är ute och festar som vanligt! Börjar bli riktigt tråkigt det där men vad kan jag göra åt det?? Nej ingenting!

Sitter och kollar körslaget nu och bloggar såklart. Riktigt bra program faktiskt :) Sen efter det blir det väll sängen. Försov mig förresten imorse. Skulle börjat kl 06oo men blev 07oo istället för vaknade upp 1,5 timme senare (05:30) än planerat så det var bara till att stressa och svära som en galning åt mig själv för att jag försovit mig, haha :)

Men nu är det kväll iaf och jag längtar tills Måndag då jag har min lediga dag. Ska bli helt underbart skönt!
Göra lite ärrenden inne i Krstad inför veckan och sedan vänta tills helgen kommer då jag är ledig heeeeeela helgen :) Blir samt födelseparty någon dag under helgen, men inte bestämmt vilken dag ännu redigt. Men blir nog på Fredagen kan jag tro :) All in! :P Vilka kan komma på Fredagen den 8onde April?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0