Födelsedagspardyyyyyyyy!

Jajemensan, ikväll efter kl 18oo drar det igång :P Kommer bli riktigt najs. Har dock varit lite velig om vilken dag jag skulle ha det men fick bli idag (Lördag) då det passade mig bäst!

Har dock ingen aning direkt hur många det är som kommer men kommer väll vara mellan 10-20 pers om inte mer senare ikväll! Dom som inte har med sig present behöver inte komma, haha :D Nej skojade bara folk. (Inga presenter tack! Blir så otroligt generad!)

Kvällen look kommer jag att lägga upp här i bloggen men tänkte bara lägga till lite snabbt att jag ska ha en svart åtsittande klänning, mina nya underkläder jag köpt, svarta tunna strumbyxor, halsband, öronhänge, ring, lösögonfransar (naglar kanske) och såklart en massa smink :) Men som sagt, lägger upp bild senare ikväll eller imorgon!

Puss vi ses ikväll ♥ Hoppas ni komemr ha lika kul som jag. Det sägs dock att det blir inte bättre än vad man gör det till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0